duminică, 25 ianuarie 2009

Pentru ca m-am plictisit / pentru ca mie imi plac / pentru ca le-am facut eu / pentru ca ...

Image Hosted by ImageShack.us

Ganditorul

Image Hosted by ImageShack.us

Sete nesfarsita

Image Hosted by ImageShack.us

Nebunul

Image Hosted by ImageShack.us

Prizonier 1

Image Hosted by ImageShack.us

Prizonier 2

Image Hosted by ImageShack.us

Aprinde o tigare

Image Hosted by ImageShack.us

Sunt insetat

Image Hosted by ImageShack.us

o EA

Image Hosted by ImageShack.us

Ciob de sticla

2 comentarii:

syzygy spunea...

Poza si titlul mi se par de prost gust si fara legatura cu evenimentul la care ai facut-o.

tracku` spunea...

multumesc ! Stiam eu ca cineva va aprecia ceea ce fac ! Dvs Domnisoara/Doamna nu aveti nici o legatura cu evenimentul unde am facut pozele cat despre legatura dintre titlu si poza poate este de prost gust dar exprima ceea ce eu vreau .atunci cand eu fac ceva am dreptul sa ii dau numele pe care vreau chair daca dvs considerati ca este de prost gust .nu-mi pasa ! este al meu iar titlul va exprima ceea ce eu vreau sa scot in evidenta nu ceea ce ati fi vrut voi (oamenii). Multumesc pt Coment !