miercuri, 21 ianuarie 2009

inca un vis implinit ... a inceput sa-mi mearga bine

Dupa bancul cunoscut "pei **** tu imi aduci ghinion !" a inceput sa-mi mearga mai bine .De ceva vreme ,nu stiu exact cata dar a corespuns cu ceva din banc:) , a inceput sa -mi mearga mai bine si sa fiu si eu cat de cat fericit ...(glumesc desigur ) .
Asa,cum ziceam , am mai iesit prin lume,am cunoscut multa lume importanta ,m-am mai distrat din cand in cand asa (mare distractie mare cu organizarea concertului lui Nimeni Altu cat si la concert ),mi-am vandut motocicleta pe care o tineam in garaj de ceva vreme din cauza unor defectiuni tehnice ,cred,sau pt ca nu avea benzina ,nu mai stiu :)) .Dupa cum zicea si zodiacul sau cum se numeste , "zodia omului cu serpi e tare frate si incepe sa rupa tot in perioada asta ", a inceput sa mearga mai bine si mi-am implinit inca o dorinta .
Mi-am achizitionat un frumos Canon EOS 350D!!! fericire mare pe mine pentru ca de 3 zile stau lipit de el .
O sa pun si eu prima poza facuta cu el si de aici inainte acesta va fi si un blog foto .sau ceva de genu .

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

2 comentarii:

rappa_kiddo spunea...

si yo visez la un aparat identic cu noua ta achizitie..dar, inca mai am de asteptat:( sa te bucuri de el si la cat mai multa "arta"! pace

tracku` spunea...

Sa speram ca pot sa fac arta cu el :) ...o sa il ai si tu pe al tau :) ...pana atunci ... ramane sa ne intalnim ( cum am vb ) si te las sa faci cateva cadre :P ... salutare la craiova !!!