luni, 29 septembrie 2008

Leapsa...

Am primit de la Nasta leapsa.Domnul "duh", cum imi place sa ii sun eu, se tine de jocuri si am zis sa ii raspund la acesta.

Din ce am inteles eu trebuie sa scriu 5 cuvinte minim sau maxim 10 care impreuna sau separat sa ma reprezinte .

Desi  pare simplu imi e greu sa aleg 5 cuvinte ce ma reprezinta  ,nu ca ar fi multe si nu stiu pe care sa le aleg ci ca nu le pot gasi nici pe acestea 5 . 

Dar totusi :

Muzica

Sentimente

Liniste

Culoare

Creatie ...

Cam acestea ar fi si aceasta ar fi si joaca noastra.Multumesc Nasta pentru ca ai ales sa te joci si cu mine .. Poate voi continua si eu jocul ....dar nu azi ... azi nu am chef de joaca ...azi este o zi posomorata si vreau sa stau linistit in camera mea plina de culoare cu muzica data tare si sa creez in mintea mea fantasme pline de sentimente ...

Un comentariu:

Oana spunea...

e toamna :) mereu va fi o zi posomorat.