luni, 9 martie 2009

Concert / Concurs de trupe /participarea mea de exceptie :P

Pentru ca fac parte din IrefutabilNews si culmea mai si particip (desi nu are nici o treaba una cu alta si nu am stiut ca suntem parteneri .... adica nu e blat :)) )am spus sa dau detalii :

Un an nou, un nou inceput pentru tinerele talente ce vor sa se afirme.
6 Grade Crew organizeaza un concurs de trupe/MC ce va avea loc pe data
de 15.03.2009 in Club Retro din Ploiesti.
Ocupantii primelor 3 locuri vor fi rasplatiti astfel :

Locul I : - 3 instrumentale
- 1 piesa inregistrata la studioul 6 Grade (imprimare voci + mix + mastering)
- Aparitie la un viitor eveniment 6 Grade

Locul II : - 2 instrumentale
- 2 pungi de pufuleti

Locul III : - 1 instrumental
- 1 punga de pufarine

Nota : Instrumentalele sunt marca "Fabrica de Ceara" (Seb, Rebel Monk, Emzy, Ovidiu).

In urma sesizarilor de la editia precedenta am decis ca votul publicului sa aiba o pondere de 50% din nota finala.


Eu vreau pufuletii !!!:D


6 comentarii:

Strabunicutza spunea...

Din pacate colegii de la inews te sustin din buc. bafta multa!!!

tracku` spunea...

le multumesc mult colegilor din iNEWS ca ma sustin , oriunde sunt ei :) >:D<...sar'mana

Anonim spunea...

Daca tu canti pentru pufuleti... nici nu vreau sa imi imaginez ce ai face pentru o shaworma. :|

tracku` spunea...

eu cant pt mine si pentru cine vrea sa ma asculte .nu cant pt nimic ,cant pentru ca imi face placere . pufuletii imi plac si d'asta ii vreau dar o sa-mi cumpar inainte si o sa fiu fericit .

Anonim spunea...

Am fost aseara si mi-a placut ce-ai facut acolo, desi cred ca puteai mai mult :) Felicitari !! :)

tracku` spunea...

multumesc mult pt vorbele acestea ...imi par cunoscute unghiile acelea :P