joi, 12 martie 2009

Toti cinci



In seara asta am fost la teatru , obosit de atatea concerte si lucruri pline de banal si de nervi si de tot ce contine cotidianul urat si rau .Piesa s-a numit "Toti Cinci" si a fost pusa in scena de Compania Dan Puric sau cel putin de 5 tineri , elevi ai acestuia.
Initial am crezut ca nu o sa-mi placa si am plecat pesimist , spre sala de teatru pe langa care am trecut de atatea ori lipsit de interes in drumul meu spre cate un bar ,dar nu a fost asa .

Am fost impresionat ,foarte placut impresionat ... Cuvintele au fost putine dar luminile , pantomima ,muzica ,pasii de dans ,expresia fetei fiecarui actor ,totul a fost fenomenal.
Spectacolul este alcatuit din secvente din viata de zi cu zi pe langa noi, poate,trecem fara sa le dam atentie dar ei ,au fost plini de viata ,de entuziasm fabulos si au transformat seara unui om banal ,posomorat si intristat de lucrurile acestea comune intr-o seara a unui om banal dar fericit .

M-au impresionat multe secvente ale spectacolului ca de exemplu : povestea de dragoste dintre doi tineri si evolutia ei in timp ; o seara romantica pregatita de un tanar pentru iubita sa si cum ramane intr-un final cu nimic ,doar cu mangaiatul unei amintiri ; povestea tinerei ce cantala pian si este invaluita si mangaiata de muzica facuta de ea ,de pian si se indragosteste de acesta si se contopeste intr-un final cu el ,un obiect ce ii ofera fericirea deplina ,dragostea,implinirea absoluta;povestea dragostei sub sclavie si cum cineva alege sa ramana sclav doar pentru a ramane langa persoana iubita ; povestea copacilor si ploaia de la final ...sunt inca multe bucati ce mi-au placut ...

A fost un spectacol foarte reusit si nu imi ramane decat sa va recomand sa mergeti la el ... sper ca o sa-l apreciati cel putin pe jumatate decat mine ..

Multumesc lui Vari pentru ideea avuta si pentru ca m-a luat la piesa !!

O mica prezentare si pentru alte clipuri cautati si voi pe youtube

Niciun comentariu: