marți, 25 noiembrie 2008

Salut ....

salut ...sunt iulian...poate stiai asta sau poate nu ..eu nu stiu cine esti tu , daca esti sau nu .m-am tot gandit ca eu scriu dar cum ar fi daca eu as scrie aici si nimeni nu ar fi sa citeasca ... poate ca nimeni nu citeste ,poate ca atunci iti dai seama doar ca ceea ce faci nu este bine si ar trebui sa te lasi .
E 6 dimineata , netul nu merge de aceea chestia asta va aparea atunci cand netul meu o va lua din loc .Poate ca si el este obosit si doarme ,eu nu pot .Nu pot sa dorm pentru ca am visat ceva ce odata era frumos ,acum nu mai e.Oricum este ciudat cum lucrurile se schimba si suntem intr-o continua miscare ,trecem de la un lucru la altul fara sa ne uitam inapoi .Din pacate asa am incercat si eu dar se pare ca nu pot ,se pare ca intotdeauna privesc si inapoi si gandesc si pun in balanta ceea ce am facut si lucrurile astea ma rod .
Cred ca am o problema cu constiinta ,o am .
Aveam niste somnifere pe aici dar se pare ca nici ele nu au chef de mine pentru ca nu au nici un efect .
Mi-am dat seama ca ar trebui sa ma gandesc mai mult la mine si sa nu imi mai pese atat de mult de ce este in jurul meu .Sper sa reusesc lucrul asta .
Mi-e foarte dor de mare , de vama , poate si ,dupa cum spunea un prieten ,de ce a fost la mare ..dar nu cred ca este asta .Mi-am propus ca saptamanile astea saplec la mare .Stiu ca nu am ce face acolo dar vreau sa plec de aici ,sa scap de toti si sa imi mai limpezesc mintea pentru ca stiu ca ea ma asteapta acolo intotdeauna si nu ma va lasa balta niciodata.
Sper sa ajung la mare.
Azi mi s-a spus ca nu mai sunt asa cum eram , fericit ,dornic de viata si ma intreba de ce nu mai sunt .Sincer sa fiu ,habar nu am .Poate ca s-au adunat prea multe lucruri si sentimente si eu ma simt vinovat pentru toate .Am incercat sa fac multa lume din jurul meu fericita si am uitat de mine .Dar cum poti fi mai fericit decat vazand pe cei de langa tine fericiti ? Eu asa cred ca este .
Dar cine o sa citeasca lucrul asta .Tu sau poate nimeni? Poate ca nimeni acesta este Tu-ul meu ,sau poate ca nimeni acesta sunt eu .
In ultimul timp am facut multe si lucrurile astea m-au facut sa uit de una si de alta dar se pare ca lucrurile acestea nu se sterg si apar cand nu te gandesti .
Acum o sa incerc sa imi beau cafeaua daca am sau o sa stau sa ma uit pe pereti .
Buna dimineata , mie , tie si nimeniului din noi !

2 comentarii:

Anonim spunea...

bah freak sa inteleg ca ai scris asta in notepad si porma i-ai dat publish cand a functionat netu? :))) ba ce draq ai mah de ce esti asa distrus? :)) iesi la o bere, da o laba, fute ceva... :))

tracku` spunea...

nu cred ca mai are rost sa te iau in seama ...