sâmbătă, 15 noiembrie 2008

trip....

Aseara s-a intamplat din nou ... eu am niste "probleme" sa le spun asa .Cu ceva timp in urma am avut niste probleme ,crize si alte chestii legate de psihic si atunci aveam niste tripuri ciudate si alte chestii de genu ...nu are rost sa intru in detalii acum pentru ca o sa fiu iar catalogat ca nebun sau cine stie ....
Revenind la ceea ce spuneam ,aseara am avut un trip foarte ciudat ... dar sa incep cu inceputul ...Ne-am strans acasa la un cunoscut si am stat pe acolo ....mai distractie ,mai nu ... La un momentat dat eu m-am plictisit de tot ce are acolo si am plecat in alta camera si m-am intins pe canapea .De cateva saptamani ma tot bantuie oboseala si totusi nu am niciodata timp sa ma odihnesc .Am incercat sa inchid ochii si am atipit ...M-am trezit de cateva ori cand venea o domnisoara sa ma intrebe daca ma simt bine ... parea un pic ingrijoarata ..am atipit din nou ...La un moment dat m-am trezit ...dar parca nu eram trez ...era ceva ciudat ...auzeam niste voci ..care spuneau ... "bai ,ii e rau lu' asta ....frate ,ce facem ....hai cu el la baie ....bai ridica-l ,...uda-l pe fata " am zis ... e doar cineva care a baut prea mult ..si am incercat iar sa atipesc ...dar vocile acelea tot le auzeam parca tot mai tare ...parca tot mai grave si in mintea mea s-a concretizat o imagine ...ca si cum eu as fi acela ...cel caruia ii era rau ..si totusi nu ma puteam vedea ... am decis sa ma rdic cu gandul ca ma voi vedea cum zac pe jos in baie si incet ,incet am inceput sa pasesc spre baie ca printr-o ceata ....am ajuns la baie si speriat mi-a fost frica sa ma uit ...dar m-am uitat si .... nu eram eu ... ...am intrebat daca se simte bine ,eliberat de gandurile si imaginile din mintea mea ...si atunci mi-am dat seama inca o data ca imaginatia chiar nu are limite ..si ca subconstientului nostru ii place sa faca farse .... si totusi ..imaginile si sentimentele din momentul acela inca le mai am in minte ...

2 comentarii:

ena spunea...

ascundem dar sa stim ce...,plecam fara sa stim de langa cine...,dar zambim pentru ca stim cum e sa plangem.

tracku` spunea...

ena ...am stat mult si m-am gandit ce sa iti raspund si chiar sunt curios cine esti pentru ca ceea ce ai spus ...intr-un fel ma pune pe ganduri ...parca mi-ai reprosa ceva ....sper sa fie doar paranoia mea ...