duminică, 2 noiembrie 2008

Sacrificiu din dragoste

Era odata o fata oarba… si s-a izolat de toti si toate… nu vroia sa stea cu ea decat prietenul ei… “Tot ce-mi doresc mai mult e sa pot vedea lumea din jurul meu”, spunea ea…
-Vrei sa te casatoresti cu mine? i-a propus intr-o zi baiatul..
-Nu ma voi casatori daca nu pot vedea..
La ceva timp, pentru fata a aparut o pereche de ochi donati… a putut vedea si in momentul cand s-a uitat la prietenul ei a vazut ca si el este orb…
-”Nu ma pot casatori cu un orb”… a spus fata si s-a intors sa plece…

Inainte sa dispara sunetul pasilor ei, baiatul i-a soptit : ..”sa ai grija de ochii mei te rog”..

Nu stiu care este parerea voastra dar eu unul sunt mai sentimental de fel si mai milos desi aparent poate nu se vede ...cand am auzit povestea asta mica mi s-a furnicat pielea pe mine ...

Un comentariu:

cutie spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=Vxtoica4leg&feature=related