joi, 25 decembrie 2008

E lumea mea ...

Te-ai asemanat vreodata cu Dumnezeu?
Se pare ca eu da.Ma gandeam ca aici pot crea orice vreau ,cum vreau si cat timp vreau .Aceasta este lumea mea pe care eu o moderez precum un teatru de papusi ieftine fara viata manuit doar de niste maini iscusite.Aici este lumea mea!!
Aici pot iubi,ura,omora,minte,plage si multe altele ...aici pot face ce vreau pentru ca aceasta este lumea mea ...iar tu ...poti vedea ceea ce eu creez ,poti judeca ,dar nu poti atinge lumea mea ...poti doar comenta dar daca nu imi convine te voi sterge din lumea mea ...E simplu ...EU sunt DUMNEZEU si aceasta este lumea MEA.
Poate nimeni nu poate intelege ce am zis aici ...dar ...Aceasta este lumea mea ,creatia mea ...acesta este locul ce ma ocroteste ...sau nu ...

Niciun comentariu: