miercuri, 3 decembrie 2008

La multi ani ,mie!!!

E ziua mea ....e in fiecare an deci nu e ceva special ..
Nu imi place sa sarbatoresc , nu imi place sa faca lumea caz de asta ,nu imi place sa mi se faca urari cat casa si mai ales nu imi place sa aud ... "Bah ,e ziua ta ...faci si tu cinste ??"fara un la multi ani ...
De fapt nu imi plac la multi ani-urile ...Imi place doar sa aud ..."e ziua ta ...sa fi fericit" ... asta imi doresc cel mai mult .
Pe aceasta cale doresc si eu sa multumesc foarte mult Alexandrei(Strabunicutza) care mi-a facut un cadou frumos ,foarte frumos ,mai exact un bilet la Dilated peoples .Nu ma asteptam in partea ei pentru ca nu suntem chiar asa apropiati si nu sunt obisnuit s primesc cadouri de la nimeni,de fapt cadouri am primit doar de la parinti si uneori de la iubite ,daca am avut de ziua mea .
Multumesc Alexandrei (Cutie) pentru cadoul ce a vrut sa mi-l faca.Ar fi fost cel mai frumos cadou din viata mea primit vreodata ...si inca este ... ca si intentie ..
Andreea ma intreba in seara aceasta de imi doresc de ziua mea .... am stat putin si m-am gandit .... si i-am spus ...
.....
"Imi doresc sa ma inteleg pe mine si ceea ce vreau de la viata cu adevarat "
.....
Cam atat de ziua mea ...

13 comentarii:

zing spunea...

hey cutie .. tocmai din cauza blogului tau nu am indraznit sa zic la m***i ani.
nu am decat o problema cu postarea ta :D fi se scrie cu doi i :D
te pup si ai grija de tine :p

tracku` spunea...

ms mult ...zing ... da...se pare ca am gresit-o :) ... sper sa vada lucrul asta si persoanele cu care ma cert ca fii se scrie si cu 2 de ii ...ca sunt unii care zic ca nu ... oricum .....ne cunoastem cumva ?? ciudat ...pt k imi spui ...cutie ...

zing spunea...

pot sa spun doar atat : :* => :)

tracku` spunea...

multumesc....asta ma ajuta cu mult :P ....i have no ideea

zing spunea...

nu conteaza oricum ;)
si....felicitari pentru album :*

tracku` spunea...

multumesc mult....inca nu stiu cu cine vorbesc...si conteaza ...oricine conteaza..si nici despre ce album vorbesti ..dar iti multumesc

Oana spunea...

au trecut 6 zile de atunci dar stau cam prost cu timpu' pierdut pe net :) " la multi ani " nu-ti zic pt. ca nu-ti place si oricum e prea banal :d nu stiu , iti doresc sa fie anu asta mai bun si sa nu mai vezi viata dintr-o perspectiva asa " intunecata " :D numai bine.

tracku` spunea...

multumesc mult oana ..... nu cred ca viata este intunecata ....eu nu o vad asa .... sunt doar realist ..si viata este si frumoasa :) ..multumesc mult !!!

Anonim spunea...

esti emo :)

Anonim spunea...

esti emo :)

Anonim spunea...

Dar Alexandrei (Cutie) ce cadou a vrut sa ti-l faca?

Anonim spunea...

Alexandra, pardon, luasem propozitia cu copy..

tracku` spunea...

zora .. cred ca unele lucruri sunt destul de personale iar daca nu am mentionat inseamna ca poate nu am vrut sa spun tuturor ...daca ne cunoastem , intreaba-ma personal si poate iti voi spune :) ...