vineri, 12 decembrie 2008

Lente & cafea

Dupa cum spuneam ...vreau sa va prezint un loc unde imi face mare placere sa pierd timpul .Acesta se numeste Lente&Cafea.Este un loc placut ,linistit si oarecum boem.
Muzica si decorul te linistesc oricat de agitat ai fi iar locul iti ofera caldura si siguranta .
Imi place foarte mult sa ma pierd in discutii la o cafea aici .
Nu pot spune ca sunt privilegiat pentru ca eu cat de cat ii cunosc pe "patroni" pentru ca persoanele de aici ,cei din bar si toti "de-ai casei" se poarta la fel cu toti clientii si anume placut ,calm si foarte politicos .
Bauturile si meniul in general este unul senzational cu produse putin intalnite ,poate ,pentru mine cel putin .
In mare parte locul este o cafenea ,dar aici se poate si manca si se poate venii si la o intalnire cu prietenii la o bere .
Inca o data spun ca muzica si atmosfera este una senzational de placuta .
Daca vrei sa evadezi din traficul infernal si din aglomeratia orasului cred ca acesta este cel mai placut loc .Am pus cateva imagini de prin cafenea si de pe afara si va spun un lucru ,acolo este mult mai placut decat in imagini .







































Aseara am fost acolo pentru a ma intalnii cu Alexandra(Strabunicutza) pentru a discuta despre Inews dar si pentru a mai povestii si am aflat ca este un cooncert jazz.M-am gandit sa raman la invitatia ei si a celor din bar si daca tot eram pe acolo am facut si cateva poze .
Concertul era tinut de catre Luiza Zan si Sorin Romanescu.Luiza Zan vine in fiecare joi si canta in acest loc superb .
La prima vedere a artistei nu stiam ce poate dar un corp atat de mic ascunde un suflet imens si o voce superba .
Daca v-am convins sa veniti puteti gasii mai multe detalii pe http://www.lente.ro si poate ne vedem acolo . Ce spuneti??

Va las sa priviti pozele :

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Niciun comentariu: