luni, 8 decembrie 2008

Parazitii - De ziua ta Videoclip

"Din lipsa de idei si pentru ca aveam mai multe personaje, am stat si ne-am gandit ce sa facem cu ele. Ce am fi putut face deci cu cei pe care nu-i suportam? Raspunsul il veti afla vizionand videoclipul.", a marturisit simplu Cheloo.
Rezultatul "lipsei de idei" este cu siguranta unul memorabil, cei de la Parazitii dand si de aceasta data o lectie de viata, intr-un mod, pe care unii ar putea sa-l catalogheze ca fiind dur. Dar cum altfel am putea sa invatam? Cu siguranta nu "the easy way"!
Videoclipul lansat pe www.eOk.ro reprezinta varianta necenzurata a piesei. "In curand vom face si o varianta cenzurata la piesa "De ziua ta". Pana atunci videoclipul va circula la liber pe internet.", a declarat Cheloo.
"Ne-am hotarat intr-o zi ca nu are rost sa facem compromisuri. Asta cantam. Si daca piesele noastre nu sunt difuzate pe radio si tv, o sa ne "difuzam" 100 % pe internet.".


Niciun comentariu: