sâmbătă, 14 februarie 2009

Intalnire cu colegii de liceu

M-am trezit si sunt mai calm,mi-am facut un ceai pentru ca de la un timp am devenit obsedat pe langa cafea si cu ceaiul ,si vreau sa scriu despre cum a fost intalnirea mea cu colegii de liceu de aseara .
Forfota mare cu o saptamana inainte ,primesc sms ,telefoane ca sa ne intalnim pentru ca nu ne-am mai vazut de foarte mult timp ,sa mai petrecem si noi ceva timp impreuna intr-un club , pub ,ceva .
Initial am spus ca ma duc dar in mintea mea ma gandeam ca oricum o sa am treaba si nu o sa ajung dar aseara chiar daca as fi avut treaba am renuntat la ea si m-am dus . M-am intalnit cu Cristina la metrou si apoi cu Ana si am mers spre locul de intalnire . Acolo mai erau inca 2 fosti colegi , Adrian si Cezar .
Unde sunt ceilelti care au anuntat ca vin ??? , am spus . Si-au inchis telefoanele ,care ca ajunge care ca mai are treaba si vine mai tarziu ... clar ...
Am luat-o usor la pas prin "minunata" regie si pentru ca era un frig am intrat in 24 pentru ca era cel mai apropiat de noi . Acolo , caldura :D ,mese multe libere toate rezervate si vreo 10 persoane prin tot barul / club ,ce este el ,dar domnule draga mesele erau rezervate .
Am plecat de acolo si am mers in Dumars la insistentele unui coleg . Dragut acolo , o ospatarita draguta care ne-a spus ca oricum nu vine lume , mese multe si aici dar parca era si ceva miscare din partea celor 7 persoane care oricum cred ca erau de-ai casei . Am baut ceva aici in timp ce a aparut si Lutzy ,o alta colega . Pana la urma i-am convins sa mergem in centru pentru ca pe acolo cunosc si oricum este mai in regula decat ordinariile acelea :) .
Zis si facut , ne-am intolit bine pentru ca frigul era strasnic afara domnule si am plecat .Pe Lutzy am pierdut-o pentru ca aea examen si pe Cezar l-am lasat la metrou pentru ca nu mai avea chef .
Am ramas 4 colegi din 25 care am fost in acea clasa . Am ajuns in centru si am luat-o la rand : Suburbia (unde era nu stiu ce si nu am vrut sa stam) , Goblin (unde mixa nu stiu ce dj si copiii mei nu erau cu dj-ingul ) , Revenge (muzica buna dar cam aglomerat si desi fetelor le-a placut ,Adrian a zis sa mai incercam ) si intr-un final la insistentele Lui Adrian am ajuns in Twice . Eu unul nu aveam chef dar hai , in speranta ca poate nu ma lasa sa intru si o sa mergem in alta parte .
Am ajuns , Un "cioban de intrare" pentru ca Bodyguard nu ii pot spune s-a uitat dubios la mine ,ma masurat bine din privire , s-a uitat la celalalt care i-a facut semn ca pot sa intru , spre dezamagirea mea . Pe coridor ne astepta o domnisoara cu niste bratari fluorescente care aveau cate insemnatate ceea ce nu prea imi pasa , am luat una in fuga si am intrat .
Caldura mare , lume multa ,muzica .... muzica si atat ..

Am stat putin pe acolo ,ne-am ingramadit si daca tot nu imi placea muzica am inceput sa ma uit la oameni si la cum se poarta fiecare . Imi pare rau ca am facut aceasta greseala .
Ceea ce o sa povestesc acum se poate sa supere pe multi oameni dar de obicei nu imi pasa .
Prima persoana pe care am vazut-o era un tip pe la vreo suta si ceva de kg care era urcat pe scena sau nu stiu exact ce era si facea niste miscari ciudate cu mainile ,cred ca se numea dans , oricum eu unul nu as fi vrut sa trec pe acolo pentru ca daca imi scapa vreuna din greseala sigur stateam in spital cu o comotie cerebrala .
Apoi erau fetele , doamne ce mai fete . Frumuse de fel dar impopotzonate cu tot felul de accesorii si care mai de care cu tatele si anume sanii pe afara in diverse moduri in care sa para ca vai domnule draga este o greseala sau asa e bluza . Bronzate de parca faceau parte dintr-o etnie africana si machiate cu mult peste saturatie se dadeau in stamba cum puteau , doar pentru a capata putina atentie din partea masculilor plini de gel , trasi la xerox prin infatisarea lor bovina dar cu bani si ghiuluri si medalioane cam cat capacul de la wc pe care scria mare si scos peste tricou D&G .
Toti "baitii" erau cam la fel , o copie xerox ieftina ,scuze ca ma repet , imbracati si frezati toti dupa un tipar . Ciocatele erau la mare pret si daca nu erau ele ,erau niste adidasi care aratau a ciocate , pantalonii stransi cat de cat pe ei ,in mare parte pe fund si cu o curea cu catarama mare pe care era nu stiu ce firma "d'aia misto" . Tricourile erau si ele strimte ,necontand cat de bine inzestrat fizic erai sau nu , cerceii cu diamant la 1 leu din coltul blocului erau prezenti iar freza era cam aceeasi , tuns scurt cu "chica la spate" sau tuns scurt si cu un fel de creasta , "freza de fotbalist" dupa cum spune un prieten .
Despre fete nu o sa mai povestesc pentru ca am spus cate ceva si oricum ele de obicei mai au simtul bunului gust si chair daca se impopotoneaza o fac cat de cat placut . Nu le iau apararea .... dar mai mult de ce am spus mai sus nu imi mai aduc aminte .
Mi-am adus aminte.:)) Ma distreaza la culme cum masculii in calduri incearcau sa agate . Intai se duceau usor catre prada si "dansau" langa ea si atunci cand aceasta il observa langa ea ,cred ca de la zanganitul fiarelor de pe el , si se uita speriata acesta o tabara cu "miscari lascive" de urangutan . Fata il refuza cum putea mai politicos ,acesta pleca pentru cateva minute si dupa ce mai incerca de cateva ori la alte femele se intorcea si primea acelasi raspuns si tot asa ... Privind din afara este chiar distractiv . Cred ca o sa ies in astfel de cluburi doar pentru a ma amuza copios .

La un moment dat m-am ridicat si eu pe acolo si am facut putina caterinca dansand precum ceea ce vazusem dar mai mult de 5 minute nu m-a incantat .
Pe la 1 si ceva ne-am hotarat sa plecam si noi acasa cu gandul ca data viitoare eu unul ori nu mai vin ori merg undeva unde stiu si pe unde mai umblu .
Mi-a facut placere sa-i revad pe "pramatiile" astea dar se pare ca nu ne-am ales locul potrivit .
Pana data viitoare va salut si sper ca nu faceti parte din ce am spus mai sus ...
Va mai astept pe aici !!

Umblu prin locuri mici iar Voi nu aveti ce cauta pe aici !!!(cred ca asa o sa inchei de acum inainte ....voi fiind restul ... astia ..urangutanii :)) )

Niciun comentariu: