vineri, 13 februarie 2009

Lansare Bitza - Sufletul Orasului

Lume nu chiar multa , miscare nu prea multa ,muzica nu prea multa .
Cam in aceste cuvinte as putea sa rezum acest eveniment .Eu am ajuns un pic mai tarziu dar totusi s-a cantat putin sau cel putin asa mi s-a parut mie , lumea dupa cum spunea nu a fost prea multa si cred ca erau obositi tare pentru ca nu s-au miscat cine stie ce dar lucrul acesta este din ce in ce mai frecvent la evenimentele din bucuresti .

Bineinteles ca nu au lipsit fitzele , pitzipoancele si ganstery :) . Ca si

organizare a fost in regula , nu am sesizat probleme sau ceva de genul acesta .
Albumul l-am ascultat acasa si nu mi-a facut o impresia foarte buna .Sunt cam 3 piese ce imi plac si in rest ,este cam " trist " in sensul ca am impresia ca repeta cam aceleasi lucruri si nu ar fi asta o problema dar o face cam in acelasi fel si asta este o problema .Ca productie este in regula dar nu stiu de ce pe mine nu ma incanta acest album prea tare .
Parerea mea este sa il ascultati si voi si discutam :) .
Auditie placuta !!


Cateva poze de la eveniment :















Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Si o poza cu mine si Devi

Niciun comentariu: