marți, 17 februarie 2009

Oare a meritat??

Ma tot gandesc de cateva zile daca lucrurile pe care le-am facut ,mai bune,mai rele ,s-au meritat..
Am avut multe probleme de sanatate si am avut o infectie in gat pe care inca o mai am si am visat zilele astea ca aveam cancer in gat si ma tot intrebam daca a meritat sa fumez ...M-am trezit si evident ca mi-am pus intrebarea ... daca as fi avut cancer in gat din cauza tigarilor ...1 . oare au meritat tigarile alea pe care le-am fumat ?? evident ca nu ..
2 . Oare a meritat cand in anumite relatii cu diverse fete ele greseau inca de la inceput si le iertam ... si incercam sa continui ....oare merita ?
Prima data cand am facut acest lucru , aveam doar 17 ani si ea mi-a gresit aiurea rau dupa 2 luni ,am iertat-o si apoi am avut 3 ani frumosi ...dar oare a meritat ?? eu inca tin sa cred ca da .. dar oare daca nu o iertam ... poate era mai bine ??
Si acum ma intreb .... Oare a meritat cand am ajuns intr-un final sa ne certam ?
3 . Oare a meritat s-o iert pe pustoaica ce m-a mintit pentru ca pe viitor sa faca la fel??
4 . Oare a meritat s-o insel pe ea cu o oarecare ,chiar daca nu imi pasa de acea oarecare si pe Ea o iubeam si nu avea cum sa afle ??
Imi pun des aceasta intrebare si ma tot gandesc ca poate nu faceam un lucru sau poate este bine ca l-am facut ... si ajung iar la intrebarea ...oare a meritat ??
De obicei pun aceasta inrebare si lor , celor ce imi gresesc cu cate ceva ...
A meritat sa ma vorbesti aiurea ,acum cand ai nevoie de mine??
A meritat sa ma minti ??
A meritat sa dai prietenia noastra pentru o "pizda" ??


Nu stiu care este parerea ta si poate nu intelegi nimic din ce am spus pentru ca totul este atat de personal dar te invit doar ca si tu sa te intrebi :

Oare a meritat ???

4 comentarii:

Anonim spunea...

S-a meritat sau nu, e trecut, e dus, nu mai conteaza. Unii oameni prefera sa traiasca in prezent. :)

Si totusi... oare s-a meritat sa imi iau aseara 3 Twix in loc de 3 Tuborg? :-?

tracku` spunea...

am scris la trecut ... pentru ca trebuia sa relatez ceva in trecut... intrebarea o pun si in prezent ...in momentul cand fac un lucru si ma intreb ...oare se merita? ... depinde acum ...pentru cine ai luat Twix ;)

Oana spunea...

imi place sa cred ca toate greselile din trecut au rolul lor, ma cert in gand pentru ele dar n-am cum sa stiu cand fac o greseala decat dupa ce faptul e consumat. in cazul tau, probabil daca nu o iertai pe tipa respectiva, se termina totul acolo si nu mai existau 3 ani de dupa..

Un Nume spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.