joi, 16 octombrie 2008

Concert Club Absinth

Duminica seara am prestat in Club Absinth...
Clubul nu pot sa spun ca este o locatie prea buna pentru concerte dar a fost distractiv...
Ma bucur ca a fost ceva lume si ma bucur ca a iesit bine.Pe aceasta cale vreau sa multumesc celor care au venit si ne vedem si data viitoare ...
Pana atunci sa va impartasesc cateva poze de la eveniment ..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

3 comentarii:

Anonim spunea...

Respect ! Te bag in blogroll ! You extrainer :)
Bravo pt blog si pt melodiile care imi alunga zgomotul de toamna din casa in fiecare seara

Anonim spunea...

Am impresia ca e trilulilu plugin nu ? Misto si tema de blog...si ce pot sa iti doresc decat la mai multe concerte ...

tracku` spunea...

multumesc domnule Crow..desi am impresia ca esti ironc in anumite puncte ..
totusi sper ca este asa cum spui ..
blogul tau inca nu am apucat sa-l citesc pt ca acum sunt foarte obosit dar maine voi revenii asupra lui ..
Multumesc pt aprecierea melodiilor care nu sunt de o calitate destul de buna dar sper ca pe viitor sa fie .
Da este un trilulilu plugin pt ca altceva mai usor si rapid de folosit nu aveam la indemana ..
Tema de blog ...banuiesc ca nu vorbesti de tema blogului ..ghen theme ..pt ca este una din multele oferite de blogspot ci de tema in care scriu .. tema ...e una personala ...sunt eu ..cu probleme ,idei ,ganduri ...si sunt eu cel care poate nu pot fii in fiecare zii ...
multumesc mult ..si poate atunci cand va fi urmatorul concert te voi invita si pe tine ..din cate stiu pana acum urmatorul este in ploiesti ..dar momentan nimic nu este pe deplin sigur .. o seara placuta