marți, 7 octombrie 2008

Schimbare ... sau nu ??

Imi pare rau ca nu am mai actualizat in ultimul timp blogul dar am avut putin timp si multe de facut .Din pacate nu am nici internet aici pentru ca inca nu s-au configurat macurile si nu s-au alocat ip-urile ,chestii tehnice.
Oricum,ma indepartez de la ceea ce vream sa va povestesc .
Acum ceva vreme povesteam cum toata lumea se schimba ...si o face in rau ,in postul
Ganduri si framantari...DE CE?iar acum ce mi se intampla?
O sa povestesc mai pe indelete ca sa intelegi.
Exista o domnisoara ,o sa ii spun Domnisoara V cu care nu m-am mai intalnit de ceva vreme avand amadoi tot felul de ocupatii ,facultate ,serviciu si altele.
Spre sfarsitul acestei vacante ,mai exact in ultima saptamana de vacanta m-am intalnit cu aceasta domnisoara .Dupa ce am mai povestit ,am mai ras ,am mai pierdut timpul impreuna de-a lungul catorva zile ,ea imi spune :"Te-ai schimbat!".
Acest lucru se contrazicea cu tot ceea ce credeam eu despre mine ,eu nu m-am schimbat ,eu sunt acelasi ,acelasi care acum 5 ani te-a pupat in timp ce dormeai si ai inceput sa chicotesti in somn fara sa stii dupa aceea ce s-a intamplat,eu sunt acelasi .
Normal ca intr-un fel m-am schimbat pentru ca este normal sa evoluezi culturat si pe plan mintal dar nu mi-am schimbat gandirea si nici lucrurile la care tin .
Domnisoara V insa mi-a spus ca ea spune ca m-am schimbat pentru ca a auzit niste lucruri despre mine , ca par mai dur .
Lucrurile ,vorbele se aud mereu si nu intotdeauna nu sunt ceea ce ar trebui sa fie .Cat despre faptul ca nu mai sunt atat de "soft" si par mai dur .Acest lucru este ca o cochilie.Sunt ca un arici care imediat se face ghem atunci cand este amenintat .Acest lucru este un mijloc de aparare .
Stii si tu ca dupa ce ai fost de multe ori ranit incerci sa ii iei un mijloc de aparare .Acesta este al meu ,sa fiu aparent mai dur ,mai ciudat poate ,nu stiu .Oricum aceste lucruri nu s-au intamplat voit ,au fost facute din nestiinta ,pentru ca asa am simtit eu si nu le-am facut cu gandul ca "trebuie sa fiu sau sa par mai dur ".Aceste lucruri au fost facute inconstient dar analizand mi-am dat seama care sunt motivele pentru care au fost facute .
Prefer sa fiu de multe ori ocolit si considerat "ciudat" pentru a fi lasat in pace si a fi ocolit de prostie.
Stii?Ma gandeam ca totusi este ciudat cum domnisoara V spunea ca sunt mai dur ,nu mai sunt atat de sensibil si in ultima seara in care ne-am intalnit ,stand de vorba cu mine si ascultand niste muzica a inceput sa planga .Nu stiu exact de ce a inceput sa planga .
Image Hosted by ImageShack.us

Poate ca ceea ce i-am spus eu ,lucrurile pe care i le-am povestit si subiectele pe care le-am deschis au sensibilizat-o si a inceput sa isi verse amaraciunea si poate a crezut ca eu o pot intelege pentru ca si ea este de multe ori perceputa gresit .Poate ca ea crezand ca acum sunt mai dur se poate descarca si ca faptul ca o iau in brate o sa o aline ... dar acest lucru este imposibil ... Eu nu sunt dur ...nu par ...
Si totusi .... se pare ca si eu m-am schimbat ... sau poate nu .... Totul este aparent ..sau nu ??


Un comentariu:

Oana spunea...

schimbare aparenta cum ai zis si tu :) uneori e mai bine sa nu lasi oamenii sa-ti ghiceasca sufletu' , ce rost are ? oricum pe majoritatea nu-i intereseaza. cand cineva vrea cu adevarat sa te cunoasca , incearca sa-si dea silinta si poate atunci merita sa vada si alta parte a ta :) dar in rest e mai bine sa pari dur decat slab.