vineri, 31 octombrie 2008

Avertisment!!!

Stii ce ma gandeam ... ca ar trebui sa ma lasati in pace .Adica ,daca esti fata ,domnisoara ,femeie si crezi ca sunt simpatic ar trebui sa stii ca nu sunt ,ca eu nu stiu decat sa te fac sa suferi si sa plangi,ca eu nu te fac decat sa-ti fie dor si nu am nimic bun in mine .
Spun aceste lucruri pentru ca am observat ca majoritatea feelor din viata mea in preajma mea trebuie sa planga ,din cauza mea sau pur si simplu pentru ca sunt eu acolo si din discutiile cu mine a trebuit sa se intample ceva .
Imi pare rau ca trebuie sa plec acum si nu mai pot continua si aduce argumente la ceea ce va rog spre binele vostru ...
Acesta nu este un indemn,este o rugaminte pentru ca de multe ori ma doare pe mine vazand ca cineva plange si sufera si asta ma face pe mine sa iau niste decizii care nu-mi sunt favorabile ..... te rog mult ...evita-ma !!! Nu e nimic bun de gasit aici !!!


Iti multumeesc ca ai citit acest post ...iti multumesc ca mi-ai ascultat sfatul...si tu ...si ea .... iti multumesc ca esti fericita acum ...

7 comentarii:

Arka Dievna spunea...

Doamne..

Arka Dievna spunea...

esti copil

tracku` spunea...

si inca nu ai vazut totul...

Arka Dievna spunea...

esti revoltat..
d fapt nu am vazut nimic.

tracku` spunea...

am fost caracterizat de o prietena ca fiind "un copil suparat " cred ca asta e mai mult ...

Arka Dievna spunea...

deci am avut dreptate..ea "suparat" eu "revoltat"
si copil . te=am citit bine

tracku` spunea...

m-ai citit bine ...si ca persoana si ca blog :P