duminică, 26 octombrie 2008

Prajituri....

Nu am mai scris de mult pentru ca am laptopul stricat .Oricum,nu despre asta vream sa vorbesc ,vream sa vorbesc despre "prajituri",da,prajituri.
In ultimul timp s-au intamplat multe lucruri iar eu sunt prins intre niste lucruri , intre niste prajituri pe care le-as gusta dar nu ma pot decide ,pentru ca frumos ar fi din partea mea sa mananc doar una si sa nu o las neterminata.
Nu intelegi ce spun ?? Stiu ....nici nu cred ca vreau sa intelegi tot .
Dar ,te rog ,asculta-ma in continuare !

Prima prajitura este cea pe care am mai gustat-o ,pot sa spun ca am mancat-o de multe ori dar parca a devenit cu timpul din ce in ce mai rea .Ea este prajitura care mereu avea alta infatisare dar acelasi gust.Din pacate patiserul nu are grija de ea si ea devine din ce in ce mai decazuta si mai rea la gust,mai amara si totusi el nu este de vina ,ea este cea ce se incapataneaza si nu vrea sa accepte glazura si ornamentele patiserului si de aceea am ales ca pentru o vreme sa nu o mai gust pentru ca imi face rau .

Cea de-a doua prajitura este una dulce,cu frisca si siropoasa ..pot spune ca are si o tenta de roz ,parca ar fi o savarina (acest lucru il spun pentru ca nu prea stiu denumirile prajiturilor dar al ei il cunosc sau cel putin asa imi pare).
Pe ea am vazut-o de mult in vitrina si mereu am salivat la ea dar m-am multumit mereu doar cu savoarea mirosului ei .De un timp ea este din ce in ce mai dulce si parca mirosul ei ma imbata dar apoi parca isi pierde farmecul si ma respinge parca din frica de a o gusta .Este ciudata aceasta prajitura pentru ca uneori imi da impresia ca vrea sa musc din ea iar in imediata clipa ma respinge fiind precum delicatesele care nu pot fi apreciate de oricine .

Cea de-a treia prajitura este una de ciocolata cu o bomboana de ciocolata in varf.Pe aceasta am mai gustat-o si a fost tot ceea ce mi-as putea dorii dar de prea bine am respins-o iar acum am gustat-o iar si totusi simt ca nu este cea potrivita ,simt ca are ceva in plus cum ar fi bomboana aceea.Gustul ei este unul placut , dulce si relaxant dar ti-am spus ,are ceva in plus si lucrul asta ma complexeaza .

Ultima prajitura din meniul acesta este una ce a aparut peste noapte .Este un pic murdara ,daca ii pot spune asa .Este o prajitura noua care incearca sa ma cucereasca dar parca seamana cu prima si nu as vrea sa fie la fel .Imi place de ea ca este insistenta si perseverenta si ma atata cu mirosul ei usor placut iar ei ii este frica pentru ca daca eu as gusta-o ea ar face diabet .

Eu stiu ce prajitura as alege dar totusi am dubii . Toate ma atrag si le-as manca pe toate dar acest lucru imi este interzis .Si cred ca nu o sa mai mananc niciuna.

Tu ce crezi ?? Pe care s-o aleg ?Sau ce sa fac?

9 comentarii:

Anonim spunea...

da o laba :))

tracku` spunea...

scumpul meu coleg , laba este un scop in viata doar pentru tine.

Anonim spunea...

bomboana d ciocolata e cea mai buna :))

tracku` spunea...

nu stiu daca am spus pana acum ...dar cine injura fara motiv pe langa faptul ca este un retardat/a exclusiv/a ii sterg si postul :) ...o seara placuta ...

Anonim spunea...

:)))

Anonim spunea...

prajiturile ingrasa. da²o pe fructe

tracku` spunea...

cunosti tu un fruct interesant ??? mie imi plac prajiturile mult ... dar sunt deschis la nou :))

Toxi.k spunea...

arunc'o pe ultima..!

tracku` spunea...

nu sunt eu cel care sa poata decide sau arunca una dintre ele ....