miercuri, 15 octombrie 2008

Dimineata ...

Astazi m-am trezit de dimineata si cand spun asta este vorba de faptul ca m-am trezit la 7 .
Urasc sa ma trezesc dimineata !!!
Este foarte urat sa te trezesti dimineata,sa nu ai pe nimeni care sa iti spuna ceva si doar peretii astia urati sa-ti spuna "Buna Dimineata!!!" si doar cafeau si tigarile sa te ajute sa treci peste starea aceea insuportabila si de om nesuferit .
Urasc aceste lucruri...Le urasc !!!

Oricum, am tras de mine ,mi-am facut o cafea , am fumat 2 tigari la acea cafea , m-am "dushuit" un pic si am plecat la facultate.Mi-am luat ziarul in fuga si am intrat la curs . Acolo , surprizaaa , domnul profesor care are ceva cu felul cum arat eu si cum ma imbrac , m-a intrebat ce caut iar eu i-am raspuns respectos "am venit si eu la curs " si el imi spune "mai bine ne vedem mai pe seara ".
Cum ??? De ce ?? Care este problema lui ? Dupa ce ca ma trezesc si vin ..ma dai afara ?? De ce ?? Pentru ca nu sunt un gras infect cu ochelari care te pupa si anume in fund ?
Pe zi ce trece incep sa urasc facultatea la care sunt din cauza profesorilor cu gandire comunista.
Urasc diminetile !!!
Si totusi Cred ca ma voi trezi in fiecare dimineta la ora 7 Doar pentru a imi bea cafeau si fuma tigarile si pentru a ma culca la loc ...
Urasc diminetile si orice zi in care ma trezesc de dimineata pare Luni!

3 comentarii:

Anonim spunea...

azi te'ai trezit si mai de dimineatza :P

Oana spunea...

de parca ii place cuiva sa se trezeasca dimineata :))

tracku` spunea...

cred ca doar celui ce a inventat dimineata ....i-as sugera ca data viitoare cand e dimineata sa o puna mai tarziu ...