joi, 25 septembrie 2008

Ganduri si framantari...DE CE?

Image Hosted by ImageShack.us



Yawn si SpooKE - Statuie din ciuburi...Stropi de sticla
Asculta mai multe audio Muzica »

Stii ,e miezul noptii si eu am ajuns acasa si nu stiu ,am o stare aiurea ,mai aiurea de fiecare data de la un timp .

Simt regret pentru unele lucruri ce le-am facut dar poate asa e mai bine .

Gandurile parca-mi sunt bete la ora aceasta si imi spun "Stai linistit ,asa e mai bine " si apoi se intorc si ma invalmasesc imagini si momente si atunci imi pare rau .

Imi pare rau de mine ca parca nu mai stiu sa iubesc cum o faceam odata ,dar poate acest lucru este posibil doar o data in viata .Desi nu cred asta si simt ca am mai iubit si ca iubesc dar vorba unei amice "N-ai cu cine ,ma ".Da,poate lumea s-a schimbat prea mult in ultima jumatate de deceniu iar eu am ramas la fel .Mi-a placut foarte mult cum era ,cum traiam ,ce simteam,cum iubeam si am ramas acolo incercand sa ma agat in fiecare clipa de ceva placut din trecut .

Dar ,stii tu ?Parca nu mai este la fel .Si ma intreb: de ce ? De ce eu am ramas atat de in urma si nimic nu se leaga cu ceea ce vreau eu si nimic nu mai e bine ...Si totusi ,De ce?

Costina(o prietena ce nu are somn si poate si ea are problemele ei ): nimic
tracku: de ce nimic ??? nu vreau nimic ...vreau ceva ...palpapil ... atat de palpapil incat sa ma faca fericit...sa te faca fericita ...si sa scapi de durere si de nebunie si totul sa fie frumos 

Costina: nu stiu ce te`ar face p tine fericit...dar p mine stiu..dar nu se poate sa kpat acest lucru....iar suferintza..nu trece asha usor..asta e viata,...ti`o poti fc frumoasa,,,dar exista si durere

Costina: si ce anume te-ar face fericit?
tracku: la mine nu ma face ceva material fericit .. la mine totul e legat de sentimente..sentimentul de a avea pe cineva atat de intelegator care s-o faca fara sa vrea ceva in schimb ... care sa nu ii pese ca esti morocanos si uracios si sa te ciufuleasca dimineata cu o raza de soare trecandu-i prin par ...eu vreau dragoste ...o dragoste atat de pura incat sa nu imi trebuiasca mancare ,apa sau altceva ...o dragoste care sa ma faca sa stau zile intregi inchis intr-o camera cu EA si cu soarele intre noi si sa nu ne mai trebuiasca nimic ... eu vreau ceva imposibil ... eu vreau sa fiu nemuritor ca sa pot cauta acea ea la infinit si cand  o sa o gasesc s-o iau si pe ea intr-o vesnicie nedeterminata cu mine ..eu vreau ceva ce poate doar un nebun vrea ..dar eu vreau ...si asta ma face pe mine fericit ...

Imi pare rau pentru tine ,pentru voi ca v-ati shimbat atat si problema nu e ca voi v-ati schimbat ,problema e ca ati facut-o in rau .

De ce vrei tu sa-ti incepi o alta viata ??? aceasta nu-ti mai place?? eu nu mai sunt viata ?? DE CE?
Eu de fapt nu mai sunt viata de la un timp . Exprim decat moarte ,ura si uratenie . Observ acest lucru in privirea celor ce trec pe langa mine si parca ma eticheteaza in ceva atat de rau si de urat ,o observ in privirea celor ce imi erau odata prieteni dar si ei acum s-au schimbat .Putini mai sunt acum ce-i care nu vor nimic de la tine .Majoritatea sunt toti niste demagogi si niste oameni ipocriti care imi spun ceva desi ei sunt cu gandul in sutienul ei .Cu o falsa politete imi vorbesc si eu stiu de fapt cum ei sunt si totusi ma prefac ca ascult... si cand termina ,de multe ori le spun adevarul despre ei si ei ma cred nebun .

Nu incerca sa-mi fi frate ,nu incerca sa fi fratele cuiva si sa spui ca il intelegi cand tu habar nu ai despre ce este vorba ...Nu incerca sa fi fratele cuiva cand tu ai uitat de fratele care a fost inaintea lui .

Sunt intre voi si ma simt intre straini .Se spune ca "omul e mai tare in situatii de criza" si este asa dar treaba este ca suntem toti petru unul si totusi cand omul este in situatii de criza este sapat de fratii lui mai mult si ramai tot singur in fata vietii . 

Acestea sunt versurile unei piesa facuta de mine  pe care multi au  "adorat-o" dar nu si-au dat seama ca  este vorba de multi dintre ei acolo 


degeaba pierdeti timp nu imi mai umpleti zilele/
am un sfat pentru voi terminati cu glumele/
m-am saturat de toti ...m-am saturat de noptile/
atunci cand ma trezesc vorbind cu ferestrele/ 
oglinzile ...........ele imi tin mintile
in capul meu voci imi soptesc "sparge-le" 
totusi nu o fac ..ma sufoca grijile 
ca in viata asta vor ramane doar cioburile
dicutand cu mine ..nu imi spun problemele 
nu am timpul unei vieti ca sa ma gandesc la ele  
cand ceasul va suna de miezul noptii orele/
sunt singurul care isi pierde singur noptile/

 n-am nevoie de voi ,n-am nevoie de oricine 
 n-am nevoie uneori n-am nevoie nici de mine 
 n-am nevoie de viata n-am nevoie de mai bine
 am nevoie de iubire da' n-am nevoie de tine 

ploaia a inceput sa curga din cerul negru intunecat
clipe de tacere in haos un fulger a crestat
o privire asteptata nu mai vine ,este rara/
cu chipul catre cer singuratatea ma doboara 
ploaia mi se scurge dulce ,pe chipul amarat de ura 
totusi singur mi-e mai bine intr-o viata atat de dura 
unii nu ma inteleg pt k au pe cineva 
noi suntem doar nebunii ce ne vrem nemurirea 
si totusi fiind nemuritor o sa inteleg mai bine 
ca in viata asta lunga sunt doar eu si doar cu mine 

Si totusi ma intreb de ce??

De ce a trebuit ca din suferinta asta pe care mi-o provoc singur sa ma imbolnavesc si nu fizic ci psihic ..Sa ajung sa-mi pierd controlul si sa ....sufar din cauza gandurilor mele ...sa-mi fac singur rau ... dar nu conteaza asta .

Conteaza ca voi v-ati schimbat ..si EA la fel ... si este rau .. v-ati schimbat in rau ...si ma intreb... DE CE?

De ce eu nu am putut face la fel..sau poate am facut-o si nu imi dau seama.Stiu ca fac multe greseli dar le fac din cauza ca vreau binele ..si totusi binele meu este rau pentru restul...

Binele - Raul ..niste termeni relativi . Binele meu poate este raul cuiva si invers.

Desi binele / raul au niste definitii foarte detaliate in DEX nu cred ca acestea pot defini termenul pentru fiecare om in parte .

De ce?o intrebare pe care o folosesc atat de des .. atat de des incat scoate la iveala toate minciunile si toate gandurile ei/lor/voastre.

Si te intreb :

Tu ce vrei de la viata ??

Ce te face fericit ??

si DE CE?



10 comentarii:

Anonim spunea...

lumea nu se schimba, ci incearca sa mearga mai departe. iar ca prima oara nu ai cum sa iubesti niciodata, asta e normal si ti-o spun din pura experienta.
o sa gasesti fata perfecta intr-o zi.

tracku` spunea...

mai mascarico ... marcariciu aici :P ...poate lumea a inteles ca EA este cineva anume ...nu ...este o EA inexistenta.
ai dreptate in ceea ce spui ...
O EA poate nu exista ..dar vreau sa petrec o viata cautand-o ....
Si nu...lumea chiar se schimba ...si o face din ce in ce in mai rau .

Anonim spunea...

pe mine ma face fericit un gand bun, un gest, o shaorma buna, un zambet frumos, o idioata, un prost, un om destept, o masina, o partida de... snooker, o inghetata si lista continua. daca vrei sa vezi mereu jumatatea goala a paharului e numai problema ta. eu am renuntat de foarte mult timp sa mai masor in jumatati :). ia tot cand poti si cum poti. si nu iti mai face griji de ce se schimba totul fiindca de cand ai scris tu postu (care are niste greseli gramaticale prin el. ex. vesnicie nedeterminata) si pana acum toti si toate s-au schimbat. life short, play more, fuck more :))

tracku` spunea...

....ma mira ca gandesti asa ..ma gandeam ca vei face un coment la caterinca iar ceea ce spui chiar te caracterizeaza ..in mare parte ...ca daca te aude dona te taie :P ..
Eu nu incerc sa fac aici curs de gramatica si mai am grseli .Aceea nu este o greala ..e ceva voit ...sa-i spunem o licenta poetica ... poate ar fi bine daca am fi toti ca tine ...dar nu suntem ... d'asta exita si jumatatea goala ..ca s-o vada cineva ... ca mine ...ca altii

Anonim spunea...

mi-am dat seama ca nu e vb de o ea anume, tocmai de aia am zis sa nu iti pierzu sansa si ca o sa gasesti fata perfecta intr-o zi

Anonim spunea...

ai uitat 4 versuri..sau nu le'ai pus intentionat? :-?

tracku` spunea...

Cutie ,nu le-am pus intentionat pe acelea pentru ca aveau legatura cu altceva ... dragut din partea ta ca stii :)

Arka Dievna spunea...

mai exista oare "oameni"?
spre surprinderea mea, da..existi.
la fiecare fraza as fi avut ceva de spus..dar asa in mare..societatea asta ne schimba, banii..si uitam toti de unde am plecat..ca totul vine de SUS si ca lumea asta depinde numai de dragoste..nu-i asa?
ce..credeai ca esti singurul care simte ca nu apartine acestei lumi?:) nu dragul meu ..
credeai ca esti singurul care simte ca se imbolnaveste de ura si rautatea, ipocrizia celor din jur?
hmm...atunci cand vom intelege o parte din rolul existentei noastre, poate ca va fi mai bine..si poate atunci vom gasi ce am cautat mereu.

"drumul catre lumina a meritat!"

ai indoieli ?

tracku` spunea...

Da!Mai exista oameni ...uite-ma aici :) dar oare acesta este un lucru bun sau nu pentru lumea in care traim ?
Si da ,ai dreptate cand spui ca pentru mine si poate si pentru tine si poate pt multi altii pecare nu prea ii vad eu zi de zi in viata totul depinde doar de dragoste si tot ceea ce ma face implinit este cineva special.Dar poate aceste lucruri iar nu sunt bune sau poate trebuia sa ne fi nascut intr-o alta era ...

Drumul catre lumina merita intotdeauna dar trebuie sa fi puternic sa nu te pierzi in negura intunericului ....

Arka Dievna spunea...

da, probabil ne trebuia alta era :)
dar fara sa vrem..devenim unul dintre ei..