luni, 15 septembrie 2008

Despre inceputul lui ....

Fiind o zi ploioasa si eu ajuns acasa dupa 8 zile de examene la facultate ..."mariri" in limbaj studentesc ,dupa ce am mancat ceva ce se poate numi mancare ,pt ca prin Bucuresti a fost cam greu cu asta din lipsa "ciorbei frate"...in sfarsit dar hai ca ma indepartez ..am creat acest blog ...

De Ce ?? o sa te intrebi tu.

Sa zicem ca poate din plictiseala dar asta m-ar face pe mine mincinos ... sa-i spunem ca l-am facut pentru ca zilele trecute am vazut un blog al unui coleg si mi s-a parut amuzant si am zis ...uite si un retardat e bun la ceva :) ..glumesc fireste .

Citesc de multi ani anumite bloguri si am aflat multe lucruri din ele .Am incercat si eu acum ceva timp sa am unul dar pe vremea aceea cred ca deformam putin realitatea(si aici nu ma refer la minciuna ..ma refer la anumite trairi care poate le  simteam eu prea puternice desi nu erau) si l-am sters .

Am facut un blog :D , nu e mare lucruri dar ma simt bine .

De ce? , o sa ma intrebi tu iar .

Pentru ca e sentimentul acela ,ca si cum ai lua o bucata de lut sau de lemn si ai da viata ...e un nimic care te face bucuros ,pentru ca nimicurile te fac sa traiesti si sa te bucuri de viata . 

Asa ... momentan iti zic ce o sa gasesti aici ... hmm...zambesc ,pt ca nici eu nu stiu exact ... o sa apara lucruri despre mine ,despre ceea ce fac ,traiesc ,vad ,o sa postez lucruri ce mie imi par interesante de pe net si alte lucruri interesante in general si despre muzica . Da DA ...MUZICA ... imi place muzica si sper ca si tie ...dar acum ...sa termin aici ... dar revin ..

Mi-am facut blog ! :) 

Un comentariu:

cutie spunea...

si eu! :> :)))