marți, 16 septembrie 2008

Hai hui printre seringi



Acum cateva zile am iesit putin prin  tineretului ,mai ales ca eram un pic cam mult plictisit pentru ca pierdusem vreo 3 zile intr-o camera fara tv,laptop,net sau orice alt semn de tehnologie ,asa si dupa cum ziceam , eram noi(adica eu cu un prieten(SS) si cu prietena lui(Meeky) ) prin tineretului . Si cum ne plimbam noi asa frumos , adica ma tavaleam pe iarba si le fumam tigarile iar ei ma plictiseau la culme ,am inceput sa fac niste poze .Toate bune si frumoase ,mai putin melodia unui carusel pentru copii care mi-a ramas in minte cateva zile de atunci , cand in iarba unde ca omu' vii cu prietena , cu cainele sau copilul si stai vad niste seringi.

Ok?!?! Inteleg sa te droghezi , inteleg sa iti bagi in vena ,sa furi din magazine sau din casa sa iti cumperi droguri pentru ca mintea ta bolnava nu mai judeca deloc si te prind ai ta cum cari juma de casa pe scara la bloc pentru ca truda lor de o viata sa se duca pentru cateva bile ,dar DE CE GATU MA'TII  (si aici te rog sa-mi scuzi izbucnirea ) sa-ti lasi seringile cu care tu ti-ai preparat marfa in parc?? In farama aia de minte pe care se presupune ca o mai ai nu te gandesti ca acolo vin copii care nu stiu ce este aia o seringa si se pot intepa ??Nu te gandesti ca acolo vin animale si tineri care se intind in iarba si pot pleca de acolo cu boli pe care le-ar lua nevinovati din inconstienta voastra ?

Nu cred ca ceea ce am zis eu va fi vazut de unul dintre ei pentru ca oricum banuiesc ca ei deja si-au transformat PC-urile sau laptopurile in cateva doze dar tu , cititorule , daca ai prieteni sau cunostiinte care sunt tentati de droguri ,sau spun "as incerca si eu "  ,ajuta-l !

Gandeste-te ca din acest lucru nu iti face rau doar lui dar iti face si tie .Exemplul meu este unu dintre putinele lucruri ce ne pot face rau ,noua ,copiilor nostri sau animalelor ...

SPUNE NU DROGURILOR !!! Si hai sa plecam HAI HUI nu PRINTRE SERINGI  ci printre fete frumoase , iarba ,flori ,oameni lucizi si sanatosi ...macar fizic.

2 comentarii:

Anonim spunea...

de unde ca tu le aruncasei...

tracku` spunea...

s'nebunesc daca eram eu ..